Fruktansvärt hemmakär!

Hejsan hopsan!

Nu är jag hemma efter en lååång kväll! Inte värt allt slit och besvär med alla kläder för att stå på en mässa i flera timmar och kolla på när gamla tanter kacklar och babblar efter några glas vin!



Min "favorit" av mig bland bastopparna har tagit slut på Lager hos Capri! Tråkigt att ngt blir så populärt så det redan är slut! Boka visningar i tid tjejer! Mkt av det fina är redan urplockat i storlekar, jättetråkigt tycker jag som säljare som vill kunna Erbjuda ALLA allt, men en del var populärare än man trott!

Imorgon åker min mamma och syster Utomlands.. och jag är INTE ett dugg avis.. Eller joo kanske lite..
Önskar ibland att jag hade följt med men jag är ju så fjantigt hemmakär.. Får ju panik ibland bara av att vara i Gävle ja.. (jag vet.. jag är konstig)
och för det första skulle jag aldrig sätta min fot i ett flygplan utan mina Älsklings gull ungar! Skulle inte åka en mil utan dom!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden var ju nästan kul ju....känner mig sån ibland.....

2009-09-17 @ 14:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0