Vem har sett Theas bruna jacka?

Jack-efterlysning!
Theas bruna fina höstjacka är spårlöst borta! Den som jag visade förrut här som jag köpt.. Den hann användas 1 gång sen försvann den, hann inte namnmärka den heller! (Slarv mamma) Ngn som sett den?

Idag är det en riktigt GULD DAG som jag längtat efter nu i ett års tid! dags för.. BONDE SÖKER FRU!
Finns inget bättre! Borde finnas på dvd, då skulle jag kolla varje kväll tror jag!

                             

Dagen ska tillägnas åt Kläder igen! En ny leverans kom nyss med lite nya storlekar!

Skulle behöva efterlysa några modeller faktiskt! Vill visa några plagg här på bloggen och vill gärna ha andra nyllen än mitt eget!  
Sedan till våren kan det bli tal om en Modevisning (!) Och då behöver jag modeller i alla storlekar och åldrar (barn, tjejer och tanter) Så hojta till om ni är sugna och välj själv om ni tillhör tjej eller tant klassen! ;)

Nu hör jag HÄST Gnägg utanför dörren igen, Låter otäckt tycker jag..!! Måste ut och kolla så ingen galloperar över Lydia som står ute och sover!

                           
Lika barn leka bäst? :)

Kommentarer
Postat av: Bonde Annelie!!! :)

Ja men jag älskar att det är den 7:de oktober idag..för ikväll är det FEST!!!!! Jag vet inte hur dan ska gå, så att klockan ska slå åtta!! synd att jag jobbar till stängning annars kunde vi haft Bonde fest varje onsdagskväll, nu hinner man ju knappt hem och sätta sig i soffan...:) men jag har tagit ledigt sista halvtimmen idag när det är premiär...:)

2009-10-07 @ 13:12:28
Postat av: Ida

tänkte Försöka följa bonde söker fru den här säsongen, brukar annars bli så man kollar något avsnitt lite då & då.. men det är ju hur bra som helst=)

2009-10-08 @ 10:23:00
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0