Jag,tårtan och en stor tjej i sparkdräkt!

... Finns det något roligare än att fixa och pyssla och greja inför sitt barns födelsedag! Nej jag tror inte det!
Jag tycker det känns som lilla julafton ikväll! Så fort Lydia somnade åkte ballongerna fram och jag har hängt ballonger i lampor och tak!
Tårtan är fixad och paketen inslagna och den söta lilla klänningen ligger vikt bredvid sängen! Imorgon fyller Min BÄBIS 2 år! Det är helt ofattbart!
När folk frågar hur gammal hon är säger jag 1 ½ av bara farten... Lilla stora söta tjej!!
Idag drog jag på henne en "Sparkdräkt" från Villervalla :) Sista dagen lilla tjejen är liten sen ska hon slippa såna här fjantdressar!



Appropå tårta så är jag då ingen Mästerbagare iaf! Jag och Tårtan,eller rättare sagt Ugnen kom inte överens idag! Gjorde först en tårta som skulle bli fluffig, ljus och stor och såg så FIN ut på bilden... När jag dök ner med näsan till ugnsluckan för att ta mig en titt in på Mitt mästerverk så får jag se en platt död kolsvart Pannkaka ligga där inne!
Efter många fula ord och en stor portion med tålamod försökte jag på nytt...
Tänker inte ens säga resultatet! Jag borde hyra in Per Morberg för lite hjälp eller nåt!

Moster Evelina var hit idag och provsmakade kakor och uppvaktade lite! TUSEN TACK för en mycket bra present!! Det där var verkligen något BRA! Lydia bugar och tackar!!


Kommentarer
Postat av: EwE

Hoppas ni inte slarvar bort grejjorna denna gång... =)

2009-10-20 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0