Höstkappan åker på!!

Trött men nöjd efter dagens äventyr! Varit på Loppis och sålt iväg en hel drös med grejer som jag inte vill ha längre :) Trevligt sällskap och god matsäck, då kan man ju stanna hur länge som helst!

Förvånas ändå över hur vissa prutar fast man tar 10 kr i pris! Men, men det är väl en del av själva köpandet kanske!

Thea har haft en heldag hemma hos Smilla :) Lekt och lekt och haft jättekul!



Nu är det HÖST på Riktigt! Då åker fina höstkappan på och en matchande basker!

Sitter för tillfället och beställer kläder! Säg gärna till efter eller inför en visning om det är ngn storlek av ett visst plagg ni vill att jag tar hem så ni får prova!

Nu ska jag Tända lite ljus och Njuta av en Helt otroligt fin Cykel som jag köpt idag! Det ni :p

Kommentarer
Postat av: Loppis Poppis Annelie!!

tack själv för en kul och lönsam dag!! Skitkul!! det där ska vi göra om fler gånger..och nu vet vi vad vi ska packa med extra mycket av!!! :)

2009-10-04 @ 20:33:28
Postat av: Anonym

åååå vilken underbar höst kappa...var har du hittat den?

2009-10-05 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0