Nöjd,trött,mätt o glad :)

Nu är jag trött som en liten  tvååring själv!
Lydia lilla gobiten började gråta krokodiltårar efter allt kalasande, hon blev så trött efter all paketöppning!
Tårtan blev ju som sagt bara pannkaka så sent igårkväll ställde jag mig och gjorde en vanlig enkel rund tårta ist :)

                          

                                             

Tänk vad tiden går! Två år sedan hon föddes! Hon hade massor med svart hår och kunde nästan ha rosett redan första dagen! Jag kollade i tidningen idag för att kika om man skulle minnas någon som låg på BB samtidigt som mig,men så kom jag ju på att jag låg ju aldrig på BB :) Jag åkte hem direkt från Förlossningen efter 5 timmar! Så blir det om man har Sjukhusskräck och är pigg!

                           

Jag minns min mammas kommentar när hon kom med Thea för att skjutsa hem oss från BB.. "Nämen Gud så svart hon är!! :)

Kommentarer
Postat av: mostern

Kalaset var kanon, perfekt för den som vill BEhålla vikten...not! Gott var det iallafall och Lydia var ju SNYGG redan som bebis ;)

2009-10-20 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0