Febjödet!

Nyss hemkommen från en liten Lördags ride! Jag har kommit på att jag stör mig väldigt på Betongtegel...
Finns det något vackrare än en gammal fin gård med fint lertegel på taket, smälter fint in i naturen och ger ett begagligt intryck.. När jag ser hur betongteglet Lyser på taken på gamla fina byggnader Skär det sig i ögonen!
Kanske bara är jag som tycker så.. (Och Göran Gudmundsson då...) Men Ni som har gammalt tegel på gamla hus, tänk en gång extra innan ni lägger på betongtegel!

Fick se att Thea skrivit en liten rolig lapp imorse som hon satt på sin sovrumsdörr! Fick mig ett gott leende när jag skulle bädda sängen...



Det står FEBJÖDET!!!!! :)




Kommentarer
Postat av: Emy

Heej igen!



Har du kläder i storlek 146-152???



För då kommer jag på en gång till din affär! =)



Kram



mamma ville kanske åka och titta i din affär snart när vi gjort klart köket =)

2009-10-13 @ 18:56:46
URL: http://emmyjonsson.blogg.se/
Postat av: Emy

Heej igen!



Har du kläder i storlek 146-152???



För då kommer jag på en gång till din affär! =)



Kram



mamma ville kanske åka och titta i din affär snart när vi gjort klart köket =)

2009-10-13 @ 18:56:49
URL: http://emmyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0