Bus eller godis frågar katten!

Godafton!

Trodde katten skulle skrämma livet ur mig nu ikväll! Jag tryckte näsan mot rutan när jag hörde kattungen jama utanför och så möts jag av Två Lysande gröna DRAK ögon!!
                                                

Min ulliga gulliga lurvtuss katt som brukar sitta och se urgo ut med sina snälla ögon hade plötsligt förvandlats till en Drake!! Mitt på Halloween och allt!!

Nu håller jag på att göra tjejerna kalasfina till kalaset på Tång ikväll! Först ska jag svänga förbi Kyrkan och tända ett ljus för Farmor och Mormor <3

Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas du haft en trevlig Halloween och tack för senast och för att du skickade tröjan,den passar bra/Petra

2009-11-01 @ 00:17:34
Postat av: Anna

Ja inte så kissen glad ut. :) Hoppas festen var skoj! KRAM

2009-11-01 @ 12:16:05
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0