Och HÄR kommer Heidi Klum och Mamma MU!!!!

Äntligen bestämde jag mig! Äntligen vågar jag ta steget och vara borta ifrån mina troll för första gången...!
Jag ska styra bilen mot Borås och vara med på en Modevisning för Capri Collection i december! Jag är så grymt nervös! Alla de andra tjejerna är så erfaren och är modeller i ellos katalogen och vet precis vilken kroppshållning man ska ha!

 

Själv kommer jag säkerligen se ut som Mamma Mu som lunkar in med en svängande röv! Men vad gör det! Jag känner ingen... och det kan va en kul grej! :p

Föresten så har jag mys pys stämning ute i min butik och dessutom lite Helgöppet eftersom jag ändå kommer vara där ute och märka kläder!
Fred: 16-18
Lörd: 13-16
Sönd: 13-16


                                   

Ser fram emot en Spännande helg! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Halloj!

Får se om man Kanske kikar förbi i helgen, ska va ute i främlingshem iaf. + ska till jörgens lillebror o hälsa på bebisen, så har vi tid kanske man kikar in =)

2009-11-13 @ 09:46:47
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Lina

Kikar in här för första gången på länge.



Låter spännande med modevisningen :)

Önskar dig all lycka :)

2009-11-13 @ 11:41:34
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Va kul! När är det? Fick lite lust att komma och kolla, Borås är ju inte så långt härifrån!

2009-11-13 @ 16:02:20
Postat av: Linda

BRA Amanda man måste våga släppa taget ibland....konstigt nog när man kommer hem så har allt funkat FAST man varit borta!! Sen tycker jag det är snyggt med svängande rövar...GO GIRL!!!

2009-11-13 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0