Lite saltdeg kan väl inte ta skada!

Ny dag och Nya Möjligheter!

Känner mig som en uppblåst humla idag efter all mat jag åt igår hos mamma o pappa.. Tog på mig en grå klänning imorse med knytband ibak och funderar starkt på att byta om, känns inte så bra för min figur idag! 
Provade även att äta havskräfta för första gången.. Smakar bättre än vanliga kräftor iaf!

                                  
                                   

Jag gjorde en Play Doh deg nyss! Jag har glömt hur grymt kul man kan ha med en sån! Lydia gör egna små "korvkakor" som hon sedan äter upp! Och jag är nöjd så länge hon är nöjd.. så lika bra att låta henne hålla på!


Kommentarer
Postat av: mostern

låtsasäter upp hoppas jag, mycket salt kan skada...

2009-11-01 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0