NYHETER NYHETER! :)

JÄSP va jag är halvdåsig idag!
4.e natten som Thea spyr utav sin hosta! Jättetråkigt.. Jobbigt för både henne och mig... Tur ändå att det bara är hosta och att hon är frisk på dagarna!

Theas kommentar när hon kolla på Madicken: Mamma! Nu är Grisen över!! o Abbe dog inte!!
Ja..Thea det är inte lätt att förstå att dom säger KRISEN när man är 4 år!

NYHETER I BUTIKEN!!!
Tog alldeles nyss emot leverans och det innebär 100 NYA Plagg! Superkul och massor med snyggt ska ni veta! Det är kläder som ej finns i katalogen! Perfekta som julklappar eller om man behöver något fint till helgen. Slå en pling så kan jag föreslå en tid!

Ni ska få en smygtitt på ett par plagg..


Fin Tunika/klänning som man är fin till det mesta! Jätteskön var den också! Dock så har jag både skitigt hår och är allmänt ful så den gör sig inte rättvis på bilden! Kameran spökade också lite så det ser ut som en fläck!





Nu ska jag dyka ner med huve i resten av alla kartonger för att se vad som finns! :)

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: EwE

Perfekt!! Spar lite kläder åt mig i storlek 34!! =)

2009-11-06 @ 13:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0