Två små bebisar och en rolig biljettmaskin!

Oj vilken dag! Full av upplevelser och roliga händelser!
Jag fick lite moders känslor här ikväll! Våran lilla Smulan fick sina första (och troligen sista) kattungar!
Det kom som en liten chock faktiskt för hon har ju varit så smal och liten...
Hon la sig i Lydias gamla vagga så det var ju passande.. Så nu ligger det två små råttliknande varelser där och gnyr!



Vi åkte till Järnvägsmuseet idag också och kollade bland annat på Alice när hon sjöng..!
Det var något jippo där idag med massor av aktiviteter, bland annat så fick tjejerna åka Ånglok.. Ett litet sådant.. och eftersom man gör allt för att dom små grynen ska vara nöjda så tröck även jag ner min röv där mellan dom små sittsarna!


Såg nu att jag inte ser klok ut, som jag glömt kjolen hemma! Men den finns där.. Jag lovar!



Jag märkte en väldigt rolig pryl där vid museet som jag började tok skratta åt!
Nämligen en gammal biljettmaskin från förr.. En maskin som man köpte tågbiljetter i!
Det roliga me den var att det kostade olika beroende på vad man vägde! :)
"Stig först på vågen, lägg därefter i myntet, Stå still tills biljetten kommit fram" HAHAHA!
Tänk va många måste tycka det var hemskt att köpa tågbiljetter!!


Men rolig var den iaf....

Kommentarer
Postat av: Bettan

Javisst är det speciellt med kattfödslar? :)

Såg ut som ni hade en fin dag där!



Så typsikt att visningen blev inställd.. Lite less jag blir då! Edit var ju pigg igår, men jag vågade inte chansa.. Nu är det full fart som vanligt!

Hoppas på nytt datum snart och köpglada brudar!! :)



Ha en fortsätt trevlig kväll!

2009-05-17 @ 22:07:23
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilka söööta kattungar =)

2009-05-18 @ 20:23:19
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, mamma och pappa som vill ha två kattungar! Dom letar för fullt:) Men än är ju dina katter för små:) Dom vill ha katterna helst nyss, haha!

2009-05-24 @ 09:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0