Barnvagnsbio och Dvd som tål stryk!

Kan man köpa Alvedon på pall? Isf är jag jag mycket intresserad.. Jag vet inte Hur många askar Alvedon jag köpt denna vinter, och ändå är det alltid nästan slut..!

Jag var hängig igår kväll.. Riktigt trött och orkade inte göra mycket i onödan så Thea fick titta på film under kvällen.. Och barn och DVD går liksom inte riktigt ihop.. Ge mig ett format som tål Stryk säger jag då bara!
Flottiga tum-avtryck och fastklistrade russin och så har man betalat närmare 200:- för filmen som är repad och hackar innan man ens har sett klart den!



Nu har jag fått nog på alla barnvagnar man lyckas köpt också! Jag fattar inte hur det gått till.. Dom har liksom förökat sig av sig själv! Två barn och FYRA barnvagnar + FEM dockvagnar som ska trängas här inne.. Varför har jag inte tänkt på det tidigare? Det ser ut som det är Barnvagnsbio här varje dag...
Dubbelvagnen är nu till Salu! En dockvagn har jag nu sålt i Smyg...!

Trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad är det för dubbelvagn du vill sälja? Jag vänta nummer två, men det är tidigt och vill gärna vara hemlig med det ett tag till... Men när lilleman bara är lite mer än ett så lär vi behöva en dubbelvagn varav jag är nyfiken.



Trevlig fortsättning på helgen till dig och småtjejerna!

2009-05-02 @ 20:57:11
Postat av: Amanda

Hej på Dig ! :)

Vagnen är en väldigt enkel typ av syskonvagn, det är en Emmaljunga - 02

Inga finesser eller "extrautrustning" på den så som vickbart styre m.m.

Jag kommer ha den med på Klädbytardagen OM du ska dit, då kan du ju glutta i smyg! ;)



Kram o Hej!

2009-05-03 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0