En scottstokig kväll o cirkusfunderingar!

Idag är jag glad över att någon uppfann Pytt i panna! Inte ett dugg gott.. ganska tråkig mat, men just idag var den alldeles alldeles Underbar! Ingen gryta med gratäng idag alltså...

                                

Igår var det en Scotts kväll! Supertrevligt att få träffa många goa glada tjejer och dricka ett glas eller två...
Min uppfattning om detta band stämde...  
                                   
                                       
Säga vad man säga vill, men det är något speciellt med Turnébussar.. Alla har liksom sin egna lilla charm och historia på något vis!

Thea började tjata i morse om att hon ville gå på Cirkus.. Kanske inte rätt tillfälle att fråga men Hur länge kommer cirkusen leva kvar tro?
Föresten så ringde jag min syster E i veckan och frågade om hon skulle med på Scotts.. och fick svaret..:
"Nej jag tänker inte gå på någon värdelös cirkus nå mer" (dock menade jag inte cirkus denna gången....)

Men som sagt! HUR tråkigt är det inte att se dessa jonglörer och hästar och åsnor och ballerinor?
Förra året var jag med Thea och hon var bara livrädd och ville  åka hem eller så har jag bara haft oturen att vara på för små cirkusar på gamla fotbollsplan..


Moster Evelina och Thea på pizzan

Vi hörs....!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, jag läste "lätt-spytt". det lät ju inte så lockande... kommer till hedesunda i juni nångång, så då ses vi! Stor kram

2009-05-24 @ 21:29:46
Postat av: Jeanette igen

Jaha, det stod ju så!! Så går det när man inte läser så noga... Såg på facebook att du åt pyttipanna, men jag hoppas det inte var den :)

2009-05-24 @ 21:31:54
Postat av: Anonym

Det måste ha varit lätt-spytt som jag fick i mig igår, fy F...först nu 22.00 börjar jag vakna till liv. Vilken cirkus....

2009-05-24 @ 22:04:08
Postat av: Anonym

haha det listade jag nog ut.. eftersom vi andra var så ordentliga vill säga ;)

2009-05-25 @ 14:31:21
Postat av: Ida

åh, Scotts är ju tokbra! =)

2009-05-25 @ 17:27:28
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: maria

åå har du varit och tittat på mina grabbar,hade också tänkt att åka dit för att hälsa på roberto,men jobbade sent.gick de bra för dom??

2009-05-28 @ 12:45:52
URL: http://wanersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0