Allt under kontroll!

Hej!

En bild på Mig och Alice tillsammans önskades och här kommer en sådan! Tagen av Hanky.se



Idag har det varit HOT ute!!! Och man är ju inte van... Jag glömde ta på Lydia solhatt så när hon kom in ikväll så var hon helt varm och röd i ansiktet och började kräkas :( Jag blev livrädd och ringde rådgivningen...
Efter att hon fick duscha kallt somnade hon och nu verkar läget vara under kontroll även om jag känner mig som världens sämsta mamma!


Många vatten brickor har det blivit iaf!

Nu ska jag njuta av en fin kväll och hoppas på att Småflickorna är snälla mot mig Imorgon då det är Mors dag och allt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka snyggingar! :) Nä, har inget datum bestämt än. Jag och Pelle ska tågluffa (har en känsla av att du inte är avis...) direkt när skolan slutar, så det blir inte före midsommar iaf. Men jag säger till när jag vet! Ha det superbra så länge! Puss&kram från Nettis

2009-05-31 @ 20:52:17
Postat av: Amanda

Heeej Nettis! :)

Haha ja du verkar känna mig rätt bra du! Nej jag är INTE avis på ngn tågluffning, men jag vet att du gillar sånt! :) Jag håller mig till bil resor jag ;)

Ska bli KUL när du kommer iaf! KRAAM

2009-05-31 @ 21:32:16
Postat av: Anonym

Vad skoj ni såg så söta ut. Hälsa Alice och gratta henne till kariären hörde att hon fått skivkontrakt på radion en dag. Super kul!

2009-06-01 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0