Bamse borde ha stryk!

Äntligen är dom på Plats!
 
Farthindren!! Kanske... Kanske kanske saktar bilarna in lite nu när de två lådorna står där på vägen...
Lydia är ju av den vilda sorten så hon har en förmåga att kuta RAKT ut på vägen Hela tiden man vistas ute på gården..
I morse begav vi oss ut efter skogsvägarna för att leta efter nå sly eller någon annat fint som kan passa mig i smaken..



Hittade en hel del fint ifrån skogen som skulle "fylla ut" lite, men sen bar det av till Vinnersjö också för lite med ordentliga blommor..
Jag är Jättenöjd med resultatet! Lite vildvuxet, naturligt och helt i min smak!





För övrigt så märkte jag ikväll att självaste BAMSE har ställt till det för oss nu om kvällar och mornar!
Tydligen så har dom Ändrat tandkrämen från en sötare sort till en med mintsmak.. Bara för att sött är tydligen fel för barn och att dom ska vänja sig vid vuxen fortare!
TACK Jäkla Bamse!! Mina barn Vägrar nu borsta tänderna...

                                                        

Nej nu ska jag Kolla vidare på Talang!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha då är jag inte ensam om detta problem så less man blir

2009-05-15 @ 23:36:48
Postat av: Erika

jag var ju oxå o handla blommor i Vinnersjö igår :)

2009-05-16 @ 13:24:24
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Erika

Ingen aning vi var där precis när dom öppnade, synd att vi missa varann då! Javisst hur mycket blommor som helst o köpa :)

Detsamma, har ju vart kanonväder idag :)

Du jag är ute i häsen jämt nu o har trökigt du får höra av dig om vill ha barnvakt eller sällskap nån dag :) kram

2009-05-17 @ 20:08:57
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åkte förbi dom där blomlådorna hos dig i förrgår och dom är väldigt söta! =)

2009-05-20 @ 08:09:48
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: magnus

Usch och fyy. man får inte ställa krukor i vägen:P

2009-05-22 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0