Utflykt med en Bulldog!

Hejsan!

Bara för att man slarvar och inte klär sig ordentligt när det är kallt så lyckas man bli sjuk igen! Eller så har jag blivit smittad.. Troligen det senaste alternativet...

Ont i halsen, varm och mosig! Tråkigt när det är finväder!
Men vi har varit på en liten utflykt idag iaf!





Det gick ovanligt bra lär jag då säga!
Däremot har jag börjat tänkt på hur totalt Orädd Lydia är.. Idag sprang hon fram till
världens tjockaste Bulldog eller var det nu var.. En sån där som liknar en gris mer än en hund..
Hon började mata hunden med sten och försöka Lyfta den (!) När jag fick syn på det blev jag riktigt rädd.. Hundar kan man ju inte lita på.. Även om tanten lovade att den var snäll...

Nu ska jag försöka kurera mig med min vitlökskur som jag tror stenhårt på...!

Tips på Jättegod Grillsås:

1 burk creme fraishe
2 msk Mango chutney
1 riven vitlöksklyfta
lite salt o lite peppar
en aningens curry!

ÅÅH så gott!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad söt flickorna var i sina kläder.....

2009-05-02 @ 08:37:44
Postat av: Ida

fint med ljusa/vita kläder på flickorna..men hur länge håller dom sig ljusa/vita? :p

2009-05-02 @ 21:59:19
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack Tack för det :) jag är väldigt Svag för vitt och vita kläder.. Så dom har det rätt ofta MEN det blir som sagt vääldigt lortigt och många kläder blir ju förstörda! Men det är fint så länge det är rent =)

2009-05-03 @ 11:17:05
Postat av: Jenna

Hej! :-) Jag har bott i hedesunda i helgen i Farbrors hus. Har gått förbi ditt hus och GUDARS så vackert ni bor! :-) Dock såg jag inge folk ute på gården. annars hade man kanske hejat ;-)

2009-05-03 @ 11:40:45
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jenna:



HEJ!! Ja kommer inte in på din blogg längre, utan lösen.. :(

Har ju massor att skriva!

Vem är din farbror?! KUL att du tycker det är fint här!

2009-05-03 @ 13:03:02
Postat av: Jenna

Mejla till mejlen som står i rutan så skickar jag anv och lösen! =)



Patrik Åkerlund är min farbror =) Han har bott i Ölbo men bor nu framme i Hedesunda =)

2009-05-03 @ 15:02:15
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Eller skriv din mejl här i bloggen så skriver jag dit istället! Lättare så! =)

2009-05-05 @ 17:26:44
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

[email protected] :) Enkelt va!

2009-05-05 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0