Jag är rörd i själen...!

Jag är rörd må jag säga! Vaknade kl 05.30 av att Lydia levde fan i sängen!
Sen.. Hör och häpna så hasar sig en morgontrött Thea sig upp en timme senare och kommer in till mig i sängen med ett PAKET!
Hon hade gjort en TUPP till mig och slagit in i papper... Sånt gör mig Glad.. Kom verkligen från Hjärtat och hon kom kom ihåg det själv!
Jag har insett att BARN är bättre än karlar!

Jag drömde en Sjuk dröm inatt.. En pinsam dröm så man vågar knappt säga det! Jag tror jag har blivit en Datanörd.. Måste genast sluta upp med detta innan jag blir för modern av mig jag som helst lever på 1800 talet!
I drömmen fick jag 13 (!) kommentarer på min blogg... Jag var överlycklig resten av dagen.. När jag vakna insåg jag att det var en dröm och att jag sedan kom på att jag är sjuk i huvet som drömmer något sådant, herregud!

Nåja.. Nu ska vi äta lite fin frukost! Jag ska göra Ägg, rostmackor, fil, juice och lite frukter här till mig och tjejerna! Sen blir det dagis för Thea och själv ska jag ta och Handla och laga lite mat... och framförallt.. Njuta av Vårsolen!

                                                                                


Uppdaterar mig under dagen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va gulligt av henne :)

Hon får gärna komma med paket till mej också :)

2009-03-19 @ 08:59:39
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis, Grattis!

Hoppas att du får en helt underbar dag =)

2009-03-19 @ 09:18:36
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Bettan

GRATTIS på stora dagen! =)

2009-03-19 @ 13:30:40
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: moster

Grattis på födelsedagen Amanda!! ...coh det här är väl ändå den dagen då du borde få 13 kommentarer, du ligger ju ganska bra till redan så kolla innan 24.00 inatt så ska du se att din dröm har gått i uppfyllelse!;)

2009-03-19 @ 14:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0