IQ Gurka- skridskor?????

IQ Gurka eller vad är det frågan om Fröken Holmgren...!

Idag ville jag vara aktiv trots min luriga mage och illamåendekänsla (INTE bakis som du skrivit Betty!!) ...
Jag, Thea och Betty skulle upp och åka skridskor nyss på IP.. Bara en sväng för Theas skull...

Jag gasar hem till Betty med en ivrig unge i baksätet och en proppad kasse med skridskor och festisar och sånt..
När vi kommer dit och precis tagit fram alla skridskor och Jag min ärta ska glida över isen för att se efter om jag kan hitta någon liten Bock att ha händerna på (och NEJ jag menar ingen karl...)

SPLAFFS!!! När jag trampar ner foten inser jag att det är ju fullt av grusblandat tö-snö där.. Hallå?! Skridsko säsongen är alltså ÖVER! Och VEM borde då inte ha koll på detta om inte Jag... Jag Var Ju till och med på skridskoavslutningen, samma kväll var Hockeyfesten men inte ringde det någon klocka i mitt huve inte... Så tydligen stänger dom bara av allt nu.. pangtjoff liksom!


Men vi hade roligt ändå... Lite Is konster....



Även lite isdans...

                          
Vad får vi för poäng?                         Thea med skor ist för skrillor...!

Nu lär jag isolera mig igen... Tokdålig i magen.. Måste vara Lydias kräkvirus!

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: bättan plättan

haha. bakis amanda! men fan va grymma vi var på breakdance!

2009-03-15 @ 16:39:37
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: Jenna

Fina ni är! =)

2009-03-15 @ 22:15:00
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0