När det gnälls kan jag trösta mig med Isboben!

Hejsan!

Vilket Gnäll det har varit här hemma idag.. Thea tycker precis allt är fel! Fel äpple, fel banan, skurit äpplet i fel bitar, fel glas att dricka i m.m. och Lydia går mest runt och gnäller och ser till att hon får precis samma saker som Thea och är bara nöjd när hon har något i munnen!

Jag har köpt en Isbob! En jättefin sådan också... Rätt ovanligt att se såna nuförtiden så jag är riktigt Glad över att en sån står och glänser nu mot min husvägg!

                                                                         

Min katt har förövrigt börjat bete sig som en dryg pensionär den också.. Piper, jamar och Stör mig dag som natt och är rastlös värre än farfar.. Kan det bero på att det är Mars tro!

Att vara på Sjukhus måste vara det mest hemska jag vet.. Så fort jag kommer innanför dörrarna där så börjar jag må illa och kallsvettas typ.. Det är sterilt, och massa långa farbröder med vita rockar och stora näsor överallt!
Till och med när jag var på förlossningen mådde jag dåligt, jag vantrivdes så grymt så direkt efter Lydia var född så packade jag min väska och bad om att bli utskriven! Så efter 5 timmar var jag på väg ut mot min bil..

Igårkväll unnade jag mig lite Lyx fika.. kaffe är gott och fika är gott! :O)



Nu blir det Mellis här.. Innan ungarna länsar hela skafferiet själva!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja man kan verkligen bli fast i dom!!



Haha när jag är pensionär ;-) Så lååång tid. Haha :-)



Hoppas allt är bra där hemma nu! KRAMAR

2009-03-02 @ 18:24:03
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Carola

kul att du kikade in hos oss. Jag bor i Valbo, om jag fattade det rätt nu när jag ser bloggadressen så finns du i hedesunda??



Då måste jag komma till ditt fina hus:)

2009-03-02 @ 19:18:57
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ida

Halloj!

Skrev tidigare o frågade om du ville att jag ska lägga in en "länk" så dina läsare kan lägga din blogg "under bevakning". Då hittar dom lättare tillbaka till din blogg också..hojta bara till så fixar jag det isf. =)

2009-03-03 @ 00:23:44
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0