Pilgrim Brillor på Vift!

Förra året köpte jag ett par (för mig) svinigt dyra solglasögon från Pilgrim för att jag tänkte att jag kunde ha dom i flera år.. Snygga var dom och satt som ett smäck mot min ansiktsbränna!
Naturligtvis hann jag bara tänka tanken för att mina Glidarbrillor är redan  SPÅRLÖST BORTA! (Någon som blir förvånad?)

Jag har letat Överallt känns det som och måste lagt dessa på ett ställe "där jag verkligen ska komma ihåg dom" Det enda som finns kvar är fodralet! *SNOPET!* Jag som strax åker till fjällen och vill såå GÄRNA ha med dom!
TIPS på vad jag kan leta?!

Dock inte dessa, men liknande fast helsvarta!

Tror att Äckel magsjukebacillerna har försvunnit nu iaf.. Jag ska nu vara FRISK hela våren och sommaren har jag bestämt! :-)

Lydia har haft tre "Dryg kvällar..." och vägrat sova i sin säng.
Hon har skrikit och varit totalförbannad och pekat mot MIN Säng! NEJ Stopp har jag sagt.. Där sover MAMMA och inte du!!
Så igår fick jag bubba och bära och Kånka in en NY Säng i Sovrummet där Lydia skulle sova... Och VIPS så var hon HELNÖJD!! Hon har blivit stooooor min lilla bäbis!


Så nu sover min lilla sessa i Denna vackra skönhet.. Theas förra säng!

Nu ska jag försöka leta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0