sykbrytsfel och sagan om den röda vanten!

Blääää! Varför ska man aldrig få må riktigt bra någon gång!
Idag har jag känt mig lurig i halsen lite smått hela dagen och nu till kvällen slog det till ordentligt.
Gör ont när jag sväljer och nu är jag livrädd att jag ska få halsfluss IGEN! Då är det 3.e gången nu på 2 månader...  och då lär jag ju ha några stora fel i el systemet i kroppen! Besiktning måste göras!
Sitter nu och försöker proppa i mig echinacea och vitlök! *peppar peppar*

                              
Har iaf varit Effektiv idag igen.. Älskar när jag får säga det ordet om mig själv...!
Har varit en sväng till Uppsala också faktiskt.. Inhandlade ett par APSNYGGA jeans till Thea fr polarn som var slut i Gävle.. Och då lära jag ju naturligtvis köpa lika åt lillsnöret också.. och så fick dom två likadana blåa tröjor med en BIL på! 

Sen har jag också bakat ännu flera kolakakor... och INTE provsmakat en endaste ska ni veta.. Har också stykit en hel hög med kläder och hittade på mina koola Anna Jeans som jag glömt bort för en stund...
Sen fick Lydia nå sykbrytsfel och börja gapa och skrika så jag tänkte att jag lära UT!
så då gick jag en 35 minuters ute med henne och när jag kom hem såg jag att hon naturligtvis kastat av sig en vante ngnstans på promenaden..

Så då tog jag och Thea sparken och åkte samma runda IGEN och lyckligtvis låg den lilla röda vanten alldeles vid Bojeps.. - Det där lät nästan som en lycklig Godnatt saga! Och så får det bli...!

KRAM Å HEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0