Stenmark... Mmmm!! Underbar!

Jag avnjuter kvällen framför Tv.n.. Så ska det låta och självaste Martin Stenmarck är med!
I´m in lööööv i den karln! Så fruktansvärt SNYGG

Å måste skryta om att jag träffat han också... Bortse från min blänkande glans panna :) Blev svettigt....



Idag har jag föresten haft ont i en visdomstand *intresseflagga på högsta nivå*
Nu är frågan om jag måste ta bort den, krånglar hela tiden och blir inflammationer.. Inte så roligt!

Nu ska jag dyka in i tv världen igen!

Återkommer...!!

Kommentarer
Postat av: Orvars matte

Visst liknar han lite bröderna Lindh, om man kisar...:-D

2009-03-06 @ 21:10:53
Postat av: Maria

Jag håller verkligen med om Stenmark, han är ju riktigt sexig:-) Hur är det med Jocke? Är han hemma nu?



Kram

2009-03-07 @ 08:45:22
URL: http://marias-krypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0