Nostalgi bild på mej!

Hej !

Har varit sjukligt trött hela veckan, inte likt mig så jag undrar varför egentligen!
Jag är en riktig kvällmänniska faktiskt, är ofta uppe till 12 - 1 på nätterna utan problem (OCH L vaknar alltid före kl 6...) Men på nå vis funkar det! :-)

Hittade ett kort på mig från när jag var i Lydias ålder... hah.. ser ju inte klok ut men jag bjuder på en bild!


Jag i Världens största kofta.. (som troligen Idol moster stickat!)

Idag började jag mitt Nya Nyttiga liv... IGEN!  Blev ju sjuk gång på gång så jag la av helt med allt typ så nu ska jag börja bli duktig igen!
Så nu är det SLUT på allt fikande på kvällarna :p
Så faväl alla goda tårtor!! Här ska satsas inför beach 2009!



Nu ska jag fortsätta titta på mitt favoritprogram Antikrundan innan det är dags för duschen!

Kraaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men hur god ser denna härlighet inte ut då?! =) Mumma

Söt bild på dig!



Nu tjatar jag lite på dig! Kolla om du eller nån anna kan tänka sig ha en visning framöver. Max 5 st/visning



Ha en trevlig helg!

2009-03-06 @ 11:58:51
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Hanna

Sött kort :) Senare idag kommer det några gamla kort på mig oxå :) Håller på o går igenom gamla fotoalbum nu inför flytten :) Hoppas ni har en bra dag... Kramar

2009-03-06 @ 13:42:28
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag tycker du helt klart ska prova en! Sån skillnad mot billigare BH:s. =)

Ska inte tjat nå mer om du inte är sugen

2009-03-06 @ 19:01:53
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: idolmostern

men hallå, va ere du antyder...att jag inte har koll på proportioner eller? den där koftan hade Isa stickat, det är jag säker på!

2009-03-06 @ 22:48:32
Postat av: Amanda

HAHAHAHA! Joo men du tok sticka ju massor till oss. och de där var säkert en "växa i kofta" ;) och växte det gjorde jag..

2009-03-07 @ 20:41:15
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0