En morgon med dammsugs rekord

Igår var det Sveriges Nationaldag!
Ungefär så HÄR roligt tyckte jag att det var...

Eller inte..


Ingen speciell dag egentligen, kanske man inte märker av den lika då det ändå var ledig Lördag!

Jag blev iaf sen till sängs inatt.. Klockan var närmare 2 när jag somnade och då är man inte särskilt pigg när man blir väckt i halv 7 tiden av två apdryga barn som hade bestämt sig för att göra allt för att jag skulle ur sängen!
När jag kom ner provade jag att lägga mig på soffan och halvsova lite medan dom röjde.. men insåg att inte ens det går..
Så fort jag blundade minsta sekund hade Lydia gjort 1 miljon saker.. Bl.a öppnade hon skafferi och hällde ut alla Salta Pinnar på golvet

                              
                             
Då fick jag ställa mig och dammsuga.. och jag var sur, grinig och inte trevlig...
Sen hann jag bara ställa tillbaka dammsugarn, lagomt lägga mig igen så hoppar jag till av en DUNS!
Då kommer OBOY paketet flygandes mitt nedanför min sköna soffa! Alltså GÖR HON DETTA MED FLIT? Jag blir galen snart!

                            

Vi hade iaf en ganska så mysig dag igår istället.. Jag tog med mig tjejerna till "kullen" i Sällvallen där jag alltid plockade Liljekonvaljer när jag var liten! Thea tyckte det var jättekul, men den mindre lät ungefär som en ylandes varg/hundvalp under hela utflykten och pekade mot bilen!

                         

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja tänk att alla ungar ska bli halvgalna när man ska försöka små slumra lite....det känns ibland som man skulle kunna ge 1 miljon bara för att få slumra ifred!!!!!!

2009-06-07 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0