En Porrig racerbil...!

Hejsan!

OJ så trött o fryssen jag är! Ska ta mig en stor kopp kaffe och hoppas på en liten energi kick innan jag ska lyxa till med ett varmt bubblande bad ikväll!

Thea var med mamma ner på Kyrkan idag och hon hade frågat lite här och där: "Mormor, Vems begravning är det här?"
Tyckte jag lät lite roligt!

När man är på Ica med barn så brukar dom ju oftast fråga "FÅR jag någonting..." och oftast så är man ju duktig och säger ifrån, men igår tjatade Thea åt sig en egen dricka.. OKEJ sa jag!
Hon valde naturligtvis den mest lockande av de alla, nämligen en Snuskigt BLÅ Energidryck- Powerade!
När vi kom hem så delade tjejerna på den och POFF! Lydia skuttade runt som en kanin, hon skrattade och hoppade, studsade och pratade och blev värre än Björn Gustafsson när han spelar Fyllegubbe i Godnatt Herr Luffare!

Då! Då får jag höra av min moster att det är ju FARLIGT för små barn att dricka sånt, dom kan ju få hjärtklappning och allting. Herregud va dumt av mig.. Hur kunde jag låta henne köpa en sån ens!

                                                                                   

Fick reklam igår av någon filmklubb.. Thea gav mig bladet och sa: Den Här filmen vill jag ha mamma!
Jag Dyker ner med ögonen i bladet och säger: "PORRIG Racerbil?"

Thea förklarar att den är jättebra och går på bolibompa... Men när jag läst ordentligt så står det ju RORRI RACERBIL!
Jag satte kaffet i fel strupe vill jag lova!

                                             

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är något speciellt med den där drickan, om simon får välja dricka ska han alltid ha just den!! Men jag gör inte om misstaget att köpa den igen....

2009-06-16 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0