Luften gick ur mig och mina Klagomål blev plötsligt pinsamma!

Hej!

Jaa, vad säger man.. Jag kom liksom av mig helt med mitt bloggande efter Olyckan med Klas...
Det känns  fel att skriva glada inlägg och kanske fortsätta med alla klagomål man vräker ur sig per dag.. Alltså HUR kan man överhuvudtaget klaga.. Det är såna här gånger man kommer på sig själv hur illa det låter när man gnäller över att Lydia har har hällt en jordsäck i min vita soffa.. LÅT JÄNTAN Lorta utan att klaga nu fröken Holmgren.. Man ska vara vara mera Tacksam ist...

Det är väldigt varmt ute nu! Sommaren kom som på beställning efter Midsommar kan man säga.. Enligt mig blir det nästan jobbigt, ja menar Nu KAN man inte ens gömma sig i vassen längre till och med Där är det för hett..

                                  
                                                                        Finaste Thea

Lördagkväll och jag åt FIL till kvällsmat :) Inte speciellt festligt men orken fanns inte där och när det är så varmt så är man nästan sugen på nå kallt enkelt!

Nu väntar ett dopp för tjejerna i zinkbaljan, vem vet.. Jag kanske också trycker ner min röv där!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Tror jag så dig och dina söta barn på sandsnäs i fredags :-)

2009-06-28 @ 19:17:40
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket snyggt linne vart har du köpt det?

2009-06-28 @ 20:26:48
Postat av: Jenna

Haha jag förstår det :-) Får se när jag ska dit nästa gång, jobbar ju hela veckan, trökigt värre!!

2009-06-29 @ 17:13:54
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: louise

assååå aaaaaah du bloggar ju aldrig längere :(

2009-06-30 @ 13:03:21
Postat av: stina

håller med du bloggar ju inte ofta!!

2009-06-30 @ 21:27:44
Postat av: Amanda

Kul att ni (vilka ni nu är?) Verkar gilla när jag skriver!

Jag skriver så fort jag har lust och tiden finns.. Just nu njuter jag av sommarvärmen och är ute mycket! Men kika in :) För man vet aldrig när jag skrivit ngt nytt!

2009-06-30 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0