Midsommardagen

Det blev ingen krans på skruttarna igår! Jag tappade motivationen när regnet bara öste ner på morgonen så det fick bli en Midsommar utan krans i håret i år! Funkade ju det också!



Vi var på Åsudden i vanlig ordning! Som tur var så regnade det inte just då så vi klarade oss!
Alice sjöng! Det går rysningar genom hela kroppen! Så fruktansvärt fint, man förstår inte!! Efteråt fick jag o tjejerna sälja "Alice-kort" medan hon skrev autografer!

                                       

Kvällen slutade i Svenssons bad.. Riktigt mysigt! Och både kossan och elefanten fick bra plats tycker jag..

                                    

                                  

Idag blir det en lugn dag, Thea är lik sin mor märker jag... ETT SÅNT morgonhumör! Hon väsnas, fräser och blixtrar till så fort man säger något fel! Tänk vad sömn och mat betyder mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0