Liknelsen med en kossa är inte långt borta...

Hej!

Jaa, då var den snart här då, Den ljuvliga starten av Sommaren - Midsommarafton!
Jag har hållt på med mat hela eftermiddan känns det som men ändå blir det liksom ingenting jag rör bara till allt, men mysigt är det iaf att dona i köket medan regnet öser ned utanför fönstret!

Lydia och jag har varit och plockat blåklint och gjort fint här hemma så nu väntar jag bara på Solen!

                               

Nu får sommaren komma.. Med sol, värme och lata dagar! Årets första tallrik med Jordgubbar och mjölk åt jag idag! Och det gällde ju att verkligen njuta av varje tugga.. så dyra som dom jordgubbarna var! 50 :- för EN liter! BLÄ!!

                                          

                                  
Världens sötaste kattungar börjar bli så där gulligt busiga nu och har halkat runt på golvet för första gången!

Nu har jag rotat fram bikinin för i år också! HUVVA!! Tänk att det är samma känsla varje år.. Jag verkligen avskyr första gångerna man måste försöka komma i den där otäcka saken.. Man känner sig enbart blek, tjock och liknelsen med en kossa är inte långt ifrån! MEN! Imorn ska jag premiärbada i Svenssons utebad och det ska bli Härligt!
Lite god dryck, fruktbricka och så Kameran förstås!!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA MINA KÄRA VÄNNER!!

Kommentarer
Postat av: mostern

kossan får väl passa sig för elefanten i baljan då...

2009-06-19 @ 09:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0