Det började lukta bensin bland kamelerna!

Sådär ja! Då är vi hemkomna från CIRKUSEN!
Tro det eller ej.. Men vi har åkt in till stan på Cirkus för att se... Håll i er nu!!! ..... Jo... För att se... KOR!!!!

                               

Det första djur som kom ut där bland allt spån var två Kor som skulle gå runt runt och piskas av en piga..
Thea började gäspa och jag tänkte: ÅJ Va den här cirkusen kommer bli lång...
Men det blev bättre...

                                     
                               

Efter en tid började jag känna (eller inbilla mej) att det luktade bensin inne i tältet.. Började nästan skrämma upp mig själv och såg framför mig hur några från typ "Djurens rätt" började tända på tältet som vi satt i för att demonstrera att det inte är kul för djuren.. och faktiskt.. Jag tyckte synd om en del djur! HUR kul kan ett cirkusliv vara?

Nu ska jag lägga mig! Imorgon väntar en Ny cirkus med denna Donna!

                                                       

Kommentarer
Postat av: Grannen..

Ja kor på cirkus, det är man ju inte van med direkt!! :) Fina djur men ovanliga i det sammanhanget!! Vad kommer härnäst..ska dom börja mjölka kameler kanske!! :)

2009-06-03 @ 21:36:43
Postat av: Hanna

Jättefin blogg :) Kolla gärna in min och skriv vad du tycker om min hårförlängning! Kram



http://h88.blogg.se

2009-06-03 @ 21:50:57
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vägrar att gå på cirkus, detta pga hur djuren har det. Skulle aldrig få för mig att stödja djurplågeri-.

2009-06-18 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0