En tur till Miljöstation för första gången!

Jag tror jag går ner i åldern ist för upp! Igår inhandlade jag nämligen något väldigt barnsligt åt mej själv!!

Nämligen en ny Klocka! Inte vilken klocka som helst utan en Hello Kitty klocka! UR BARNSLIGT jag vet, men jag blev faktiskt Kär i den och eftersom den är med silverlänk och väldigt diskret så behöver ingen se att det är just en sån!

                                                        
Så nu pryder den (med vit bakrund) min arm och den är faktiskt diskret och väldigt SÖT!
Tjejen i kassan blev nog lite förvånad när hon frågade: Ska jag göra paket?
och så svarade jag: "nej jag tar den på armen direkt" ;)

Appropå Stan så var det ju Sommarkväll igår! AP mycket folk och trängsel och jag min stora idiot hade mina skor med skapliga klackar! De riktigt Brände i fötterna! Jag klarar bara inte av det!
Resultatet blev en bamse-blåsa på tån!

 AAAAAJJ!!!

Inhandlade också ett par nå så fruktansvärt söta skor åt Lydia.. Ganska onödigt men hon kanske kan ha dom någon gång iaf...
 Rosa med rosetter och allt! Kan inte bli bättre!

Idag ska jag besöka Miljöstation för första gången i livet! Spännande händelse va! Har sparat massa sopor och skit i garaget längre tid nu och är det dags att åka dit med allt!
Det får bli en Släng och slappar dag!
                                                                                                        

Jag fick föresten beröm idag utav en tant som var ute och promenderade här förbi! Hon sa att hon aldrig hade sett så blommande "väg lådor" :) Hon undrade hur jag hade betett mig för att få blommorna så kraftiga, och jaadu! Jag är LIKA förvånad själv, är nog första gången jag lyckats få blommor att hålla sig levande!


Kommentarer
Postat av: Ida

jaha,ja.. så du åker in på stan o handlar på Vincent när jag inte jobbar... Vad är det för stil? =)

2009-07-23 @ 22:15:26
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0