Med tårfyllda ögon...

Jag tog en långpromenad i morse för att samla lite ork och energi och kraft tills idag
Trotsade regnet och tog på mig regnkläder och gick ut. Det jag inte visste var att jag öven skulle haft cyklop och grodfötter också.. Det ap-regnade så jag var som en sur disktrasa när jag kom hem!
Det var även översvämning på cykelvägen och jag bestämde mig för att kuta rakt över hela havet men det skulle jag inte ha gjort! Fick vatten ända in på trosorna ska jag säga!

Nu är jag nyss hemkommen från en väldigt fin men otroligt jobbig begravning... Det finns fortfarande inte ord på hur man känner i en sån här situation.
Jag skulle helst av allt vilja gå och lägga mig och sova, men måste försöka tänka om och göra mig iordning för kalas.

Vila i frid Klas!

                                                      

Det finns en tid även efter... Det gäller bara att tro på det!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vila i Frid söta Klas...

2009-07-10 @ 19:05:15
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0