Hemmagjort hallonsorbet och ett irriterande Hej!

Ibland kan nästan ett HEJ förstöra dagen... Hur hemskt det än låter!
Men som igår skulle jag försöka få L att sova en stund på stranden... Och eftersom hon är lika nyfiken av sig som sin mor så kan ni ju tänka er hur svårt det kan vara?
Jag kunde heller inte dra iväg på världens långpromenad eftersom ena ögat lära vara på Thea nere i vattnet.
Precis när hon höll på att slumra in så går en farbror förbi mig precis intill vagnen och säger HEJ!!
Jag kan inte beskriva hur Less jag blev just då! Jag bara Blängde tillbaka! Alltså han måste trott att jag var totalt störd o otrevlig!
Men... Ungen satte sig upp och så var den gnälldagen igång! tack... (Ni som har barn vet...)

För övrigt satt jag och klickade mig runt på Aftonbladet nyss och Gissa vad jag fick se!
En himlans rolig ANNONS!



Res Billigt, Använd Musen.. haha! Det lät väldigt spännande!

Nu blommar PIONERNA! ÅH så otroligt fina blommor, en av mina favoriter och TUR hade jag som fick två fina buskar av Fia förra året! Jag Älskar dom!!



Jag har gjort en Ljuvlig Hallonsorbet kaka med äkta vaniljstång nu i dagarna och den är godare än glass och passar jättebra på kaffebordet nu i sommartider! Jag kan ge ut recept om någon önskar! Dock är det ett sånt där krångligt drygt avancerat recept så jag vet inte om jag kommer orka göra om alla dessa moment!
men GOD är den... Och Barnen blir så Härligt röda runt munnen!



Trevlig fredags eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe du är rolig du :-) Lägg gärna ut receptet ;-)

2009-07-03 @ 22:30:11
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Urban

Hahaha gubbjävel! Komma här och heja, va!!



Tack för underhållningen och att du bjuder på dig själv:)

2009-07-03 @ 22:38:16
Postat av: Ida

haha, men vilken bra reklam!



Håller med Jenna, lägg gärna ut

receptet =)



Ha en trevlig helg!

2009-07-04 @ 12:00:14
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0