Gert-Jonnys nästa tack

Hej!

Idag blev det en liten utflykt igen! Åkte till Fäbodstugan och plockade lite mera blåbär  - för roligt skull!
Myggen höll sig också undan så det var riktigt trevligt!
Mindre trevligt var att Lydia fick tag i Blåbärshinken när vi kom hem och Lyckades slita åt sig en näve som hon sen kastade ut över mitt vita Trägolv *tack* Jag skurade i en kvart, men golvet är fortfarande LILA! :(




Fina flickor vid Fallen i Älvkarleby!



Jag skulle vilja bli Fotograf eller Mäklare! Undra om det är möjligt! Känns som att jag kan glömma det sista då jag absolut inte föddes med något Läs-huvud! Totalt talanglös i skolan tyvärr! Hade svårt för ALLT så att sätta sig i skolbänken igen känns inte som att jag kommer klara!

Nej! Nu känner jag för att åka och dansa lite snart igen! Finns ingenting som är så trevligt som danser på sommaren!
Och varför inte åka på Gert-Jonnys eller Ivan Henrys!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dansa till dem du riktiga puddingar vill jag lova hihi

2009-07-29 @ 20:47:16
Postat av: Anonym

Ja du vet, jag hänger på det lovar jag!! på med läppstiftet så drar vi!! :)

2009-07-30 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0