Nostalgikort!

Här sitter jag med huvudvärk! Sömnbrist kanske är orsaken...
Lydia är sjuk idag.. Hon har grinat konstant hela dagen och vill varken äta eller göra något!

Bjuder på några Nostalgikort idag också! Alltid lika roligt att titta på gamla kort. Något jag inte tänkt på förr som jag upptäckte idag var att det finns nästan inga kort på mig och min syster när vi var små där vi inte har lika kläder!









haha jaa hur man såg ut! Snygga jeans föresten.. Gillar som där rutorna skarpt! ;)

Appropå Ingenting! Vad tog den lille småcharmige Björn Gustafsson vägen egentligen..
Han var väl precis det vi behövde! Någon NY i humorvärlden! Han var ju bara SÅ kul och det var väl dags att byta ut Helge Skoog t.ex.. Hans sång till Carina Berg i Melodifestivalen förra året var bara GRYM!

SÅ! KOM TILLBAKA BJÖRN!


Kommentarer
Postat av: Ida

heh, jag & min yrra hade nästan jämt lika kläder på oss som små också.

2009-07-08 @ 17:55:43
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0