En trevlig kväll o en natt med karusell!

Gud va konstigt att man kan ha exakt hur kul som helst i tio timmar! Jag pratar om gårdagens kalas!
Och efter nattens karusell så är jag ganska trött idag!
God mat, god dryck... och väldigt trevlig sällskap!

 Jag tycker det är grymt kul att göra paket! Det är så roligt med Fina speciella paket tycker jag! Alice fick "En rosa dröm" :o)

 Lydia ger Alice en stor Grattiskram!

 Min snygga syster Ewe på plats!

 Thea var på gång...!

 Bröderna Palm var två trevliga grabbar


 Thea blev trött och fick sitta hos Robin!

 Tvingade stackarn att ta en bild med mej också HAHA :)

Nu ska jag ta och försöka lägga en bestämd Thea, hon var uppe till halv 2 inatt och vägrade gå hem!! Så hon har vänt på dygnet..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: erika

härliga bilder! visst fyllde alice 18år?

2009-07-11 @ 23:06:02
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: mostern

Han fick lite ont i nacken sa han, annars var det OK...;)

2009-07-12 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0