Boulongern

Godkväll!

:) Här är vi nyss hemkommen efter en stadstur! Den röda vagnen tappade hjulet häromdan när jag var ute på promenad så jag var in med den idag för att få nå klick grejer utbytta!
Medan jag gick på stan i godan ro så fick Evelina ha med sig ungarna i Boulongern! Efter att jag shoppat i ngn timme så ringer hon o frågar var jag håller hus och att hon redan var dödstrött!
I bilen drog hon en tröja över huvet och sa att hon var helt slut =)

                                                                                                 

Idag flyttade En av kattungarna! Lite smått sorgligt faktiskt när man ser att den andra bebiskatten går runt och letar!
Någon som har tips på kattnamn föresten? Dock vet jag inte om det är en kille eller tjej haha!

Kommentarer
Postat av: Grannen..

Gud vilka fina bilder Amanda, du borde verkligen satsa på att bli fotograf!! jag själv älskar att knäppa kort, så det är roligt när man ser fina bilder och gulliga barn!! :)

2009-08-01 @ 12:49:55
Postat av: Amanda

Synd bara att ungar inte är så samarbetsvilliga! ;)

Men man kanske ska satsa på Kor eller nåt ist haha!

2009-08-01 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0