Mamma Mia - Dåligt betyg än så länge...

Sitter och kollar på filmen Mamma Mia för första gången nu och jag lär då säga att det var då den tråkigaste film jag sett! haha, inte alls min stil tror jag! Hittills iaf.. Jag är allergisk mot musikaler.. och lära nästan slå av nu när dom börjar sjunga en låt mitt i filmen.. HALLÅÅ antingen ska de va sång eller film punkt slut!
MEN! Jag verkar vara den enda i hela världen som inte ÄLSKAR den filmen!

Imorn ska jag nog åka till stan en snabbis, är i akut behov av lampor och en lampskärm. Blev lite panik nu när jag städade bort julen för jag har ingen riktigt bra lampa till köket känner jag!

Jag vill ha en talang!!! Men vad liksom.. Tänk så mkt roligare livet skulle bli ;)

Kollade på kort på Thea idag från när hon var exakt lika gammal som Lydia är Idag! Ganska KUL faktiskt!
Här får Ni se ett utval! Lika eller inte lika, det är frågan!

                              
THEA                                THEA                                                      LYDIA                                LYDIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-11 @ 22:08:23
Postat av: Linn

Men Amanda du har ju hur mycket talang som helst! Du är ju jätteduktig på det mesta!



Tycker inte att Thea och Lydia var särskilt lika faktiskt, förutom att båda är lika söta och har ungefär lika långt hår!

Tänk vilka fina tjejer du har fött och uppfostrat...det kallar jag TALANG!



2009-01-11 @ 22:13:00
URL: http://linnochlivet.blogg.se/
Postat av: Nanny Lundin

Hej.. Jag hittade ingenstans annars att skriva men jag läste på fl i en tråd. Vill du ha mer info om PartyLite så säg till så ordnar jag det. Jag tänkte skicka det till dig privat i ett mail men jag kunde inte hitta någon länk så det blev så här. Hoppas det inte är opassande. Mvh Nanny

2009-01-11 @ 22:24:47
URL: http://www.nannyrumble.com
Postat av: Ida

Hallå där!



tyckte inte heller att Mamma mia var nå bra.. hade för höga förhoppningar antagligen. Men näe, för mycket sång i en film förstör bara=/ allt bra med dig & familjen?



/Jörgens Ida =)

2009-01-11 @ 23:14:58
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0