Hockeypulver var längesen...!

Jaaa!!! Jag har hittat minneskortet! Efter att ha vänt upp och ner på alla soffor och kuddar och letat under skåp och i tvättmaskinen m.m. Så dyker det lilla blåa kortet upp Under dynan i hennes matstol!!

Nu sitter jag och slickar i min hockey pulver! Det var inte igår.. Thea köpte världens snuskigaste godis påse idag när vi var i valbo och då fick jag ärva en del som hon inte tyckte var så där jättegott..

Skandal!! Min favorit Magdalena Graaf har fått en hjärnblödning (!) och måste lämna Let´s Dance. Tråkigt! För jag hejade på denna underbara Snygga mamma!!


Lydia med söta Arvid på Kyrkis!


Thea dansar framför tv.n ikväll!

Gör ni då?

KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kikar på Lets Dance och känner oss ynkliga, jag har ont i ryggen och Daniel är förkyld! Toppen!



Hoppas ni är friska! Thea ser då pigg ut!



Massa kramar!!!=)

2009-01-30 @ 21:34:52
URL: http://sofiaerixon.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag har släkt och kusiner där ute :) Plus att pojkvännen är därifrån och hans släkt bor där :)



Var faktikst roligt att se henne bara sådär då jag enbart sett henne i bloggen! :)

2009-01-30 @ 23:40:00
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: erika

åh va söt thea är! :)



Magdalena Graaf var också min favorit i Lets Dance! synd om henne!



Ha en bra Lördagskväll Amanda

2009-01-31 @ 18:57:24
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0