Oljat köksgolvet med galltvål! *hett tips!*

Hej på Er!

Trött som en vissen tulpan utan vatten och fruktansvärt sötsugen! Så jobbigt när man känner sådant godissug ibland, det hör inte till vanligheterna men ibland kommer det och känns som jag skulle kunna göra vad som helst för en bit choklad eller en påse bilar just nu!

Dagen har varit lugn, tog en promenad till farfar och fikade lite och gjorde han sällskap, Lydia passade på att riva hans vardagsrum och måla en fin bård med bläckpenna på hans tapet..
Och!! Idag när jag stod och hängde lite tvätt så passade vildungen på att  lacka halva köksgolvet med Galltvål! Då har hon lyckats hitta den flaskan längst in i mitt skåp i tvättstugan" *=%&##!%# LYYYYYDIIIIIIAAAAAA*=&%##¤"#¤##

                  

Thea däremot! HON är lugn hon! =o) Hennes favorit grej just nu är att skriva eller att sitta och bläddra igenom alla mina Hänt extra och leta efter alla hon "Känner" som hon säger.. Allra gladast blir hon såklart om hon ser Alice! Men även - Anders Bagge, Idol-Lars, Johanna fr ensam mamma söker, Bonde Magnus fr Bonde söker fru :-D och Hanna Hedlund m.f!

             

Nu har jag målat färdigt mitt bord och klätt om alla stolar och jag är supernöjd med resultatet och känner mig skiiit duktig för det var ganska drygt ! ;)


SNART är det 31 Januari och Då får vi besked om när Lydia blir omslagsbebis för VI FÖRÄLDRAR!!! =) KUL KUL KUL! Samt att hon får fler erbjudanden då om olika modell grejer så vi får seee om vi tackar ja till fler!

Kraaam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att vara omslagsbebis men glöm inte bort att det ska vara på hennes villkor....

2009-01-18 @ 12:20:50
Postat av: Amanda

Nej så korkad är jag väl inte! Hon stor trivs ju och funkar det inte så struntar man ju i det! Satan va alla verkar vara emot sånt där!



:-D

2009-01-18 @ 13:54:43
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: karro

du kan ju ta och slänga den där galltvålen och aldrig mer köpa sånt!! det är hemskt djurplågeri för att utvinna galla från björnarna det kommer ifrån, sök lite på nätet så kommer du få fram hemska bilder och gripande artiklar. fy fan...

2009-01-19 @ 10:41:55
Postat av: Sofia

Jag är inte emot det! Tycker det är superkul ju! Herregud! Som det låter på dig när du beskriver Lydia så verkar hon vara en ganska bestämd dam som säkert skulle kunna få en fotograf att bli gråhårig, haha. Hoppas ni får ett roligt besked 31 januari=)



Kram på dig raring! Ps: Väldigt snygg mössa!

2009-01-19 @ 11:05:13
URL: http://sofiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0