Nostalgi!

Hej!

Idag har vi varit på Kyrkis! Första gången efter jul ledigheten och det märktes, för både jag och ungarna blev alldeles slut efteråt! :-) Man blir trött av surr och ljud och rörelser!  Men KUL var det att träffa alla igen och OJJ så dom små växer!

Satt igår hos mamma och kikade på kort från när jag var liten, så roligt att se och vad allt har förändrats! Som bara kläderna.. herregud säger jag då bara!

Här kommer ett urval på mig och min syster Evelina!


Vi med våran katt Gosan, Här är jag lika gammal som Thea är nu!


Lika kläder som alltid :) Mamma och jag tycker rätt lika.. Fina tröjor som moster stickade!


Vi med våra hundar .. Va hette dom nu igen, Filip och Gruff?

                            Vi skulle på KALAS, o hade dessa ASFULA kläder!!!

Amanda & Evelina                                 

 Madicken & Lisabet .... typ!

Nej nu ska vi Leka lite, Är gnälligare än gnälligast med Lydia idag.. Hon är på världens sämsta humör och dregglar som en tok! Hela munnen full av kommande tänder ser det ut som!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: erika

Hallå Amanda! :)



okej, vilken synd! det var verkligen jättebra. Men det kanske går i repris?



Du får krama två stora bamsekramar till dina små söta barn från mig :)



Kram <33

2009-01-27 @ 15:57:57
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: erika

jaha okej, jag mena dina små barn thea och lydia! :)

Men dom bilderna som var där är jättesöta!

2009-01-28 @ 07:25:44
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är ju det jag säger! Du såg ut som Madicken när du var liten! :)

2009-01-28 @ 20:38:01
URL: http://camillahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0