Noll tidsuppfattning eller Vad?

Godafton i stugorna!

Då blev det sent ikväll också då.. Jag som lovat mig själv att jag Ska vara i säng kl 22, men det verkar vara omöjligt! Är så mycket man vill ta itu med när sockergrynen somnat!
Har iaf målat en hel del ikväll och det känner jag mig glad för att jag gjort!

Haft en jäättemysig eftermiddag! Började med att en tant ringde från Solariet och frågade om det var nå fel för hon trodde absoluuut inte att hon solat i 20 minuter, utan det kändes som 10 minuter så de MÅSTE vara nå fel sa hon.. Jaja, in med ungarna i bilen och gasade dit och testade OCH naturligtvis hade tanten fel!!
Säkert somnade hon, eller NOLL tidsuppfattning.. Hittills har det bara hänt Två gånger att folk ringt om nå sånt där gnabb.. och det var tanten plus Morfar! VAD nu han ska sola för...

Sedan fick vi besök av Alice och Betty och då fikade och babblade vi tills Thea ville leka Idol.. Så då gjorde dom det medan jag diskade lite. Skulle även ta gruppfoto.. men min minsta vildvarg var inte riktigt med på noterna.. HÄR kommer två exempel.. Ett i Kaos och en skaplig =)

                                 

                                  

Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Hej neej va söta :D Haha leka idol :) Alice Svensson wtf, hon är total bäst <3

2009-01-18 @ 20:22:09
URL: http://muusicbeat.blogg.se/
Postat av: emilia

Wiie:) så söta bilder!

2009-01-19 @ 13:15:35
Postat av: erika

söta som socker! :)

2009-01-23 @ 14:08:37
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0