Kattmat med smak av lever!

Nu är det en sån här Mardrömskväll igen!
Ingen av barnen vill sova!
Lydia har alltid varit såå duktig och alltid somnat före halv 8.. Men så en kväll när hon helt plötsligt protesterar så känns det som att jag bryter ihop helt totalt!
Hon skriker och skriker och ställer sig och så går man dit och sjunger och buffar på rumpan och så är hon tyst i en eeevighet så man tror hon sover och så smyyyger man därifrån och så råkar golvet knaka liiite och så VRÅLAR hon igen!
SUCK va jobbig såna kvällar är.. och ändå är kl såå lite än så jag borde inte klaga!
Thea var jättesvår när hon var liten.. Hon krånglade varje natt alltid.. Vi höll på ända till 23 om kvällarna så till slut låg man i sängen själv och stor grina för man var så slut psykist!
jaja..

Lydia provade en alldeles utsökt delikatess ikväll... Märkte att det var tyst i köket så jag smög dit.. Då sitter ungen med munnen full och i handen har hon en stoor geléklump av blöt kattmat med smak av Lever! *MUMS!!!*
Jag fick kväljningar kan jag lova.. Sen luktade hon kattmat heela kvällen!

Nu är det Guldbaggegalan, ska bli kul att kika på! :) Roligt med lite underhållningsprogram!

Nej nu lär jag upp igen och försöka få dom att sova! Börjar faktiskt få huvudvärk...!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det lät väl mumsigt, hi hi!! Synd att du inte har hört av dig ang. idag :( ..... Kommer jag någonsin att få se dig igen?! ;) Kram

2009-01-13 @ 11:09:45
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-13 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0