Gav Thea en rejäl utmaning!

Hej!

Snabbt inlägg innan kvällens promenad! Gick föresten en snabbis idag på dan också med stackars Thea..
Vi blev lite ovänner för jag tänkte gå med vagnen och hon ville följa med, men jag sa att jag skulle gå fort och det skulle inte hon orka, men hon envisades om att hon skulle med ändå.. och jag gick på med mina älgsteg och hon småsprang breve, sen blev hon såå trött! helt rödblommig och andades in kall luft och var alldeles gråtfärdig på rösten stackarn! Fy vad jag fick dåligt samvete då! Vi ringde efter skjuts och åkte hem och drack varm saft ist! :-)

Vi hann även med att hälsa på Alice en sväng...



Thea och Alice in work! :-) och vi fikade med morotskaka och surrade en del! Alltid trevligt!

Nu vet jag varför Lydia varit extra gnällig och snorig och sur iaf! Hon har fått två bamse tänder långt inne i munnen! Inte konstigt att hon varit missnöjd och sur!

Mamma och Pappa var hit och fikade lite ikväll också, är så trevligt med såna där "appropå" besök tycker jag.. Jag har så svårt att planera saker i förväg och blir oftast stressad av sånt. Men alltid när folk bara dyker upp blir jag så glad! Det ända dom riskerar att missa är fikabröd! ;) (Vi spelade förestens Theas filmspel också och även dom tyckte det var riktigt kul!)

Avslutar kvällen med en härlig tulpanbild! Köpte såå fina tulpaner i Fredags - helt rätt färg- och helt rätt form liksom!

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Erika

Oh är det du som bor i stationshuset, har alltid tyckt det sett så himlans mysigt ut, du har bra smak :)

2009-01-26 @ 12:26:18
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Erika

Så lite så :) jag har typ precis flyttat ut, bor bland kossorna på Sedvalls gården ( den vet du vart den är va?) tillfälligt innan jag o min Anders hittat nå större hus, så vi har varit mycket ute o gått o tittat in hus o då har jag tittat in ditt ;)

2009-01-26 @ 13:52:34
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack så mycket :) Jaha så pass, säg till om du vill ha promenad sällskap nån gång skulle va jätteskoj o lära känna nytt folk därute :)

2009-01-28 @ 14:07:28
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0