Amanda bakar...!

Hej och Välkommen till min bakar eftermiddag! :-)

När Lydia hade somnat tog jag fram min favoritbok från Leila bakar! :) A peace of cake!
Har gjort en helt vanlig klassisk sockerkaka! Resultatet blev lyckat och Thea blev glad att få nybakt sockerkaka efter dagis! Hör absolut inte till vanligheterna!

     

Ta fram recept          Gör en smet                     Smörj en form

Och vips så är kakan färdig!



Ikväll blir det Bröllopet fr Bonde söker fru! Och det är något jag absolut inte ska missa :-) Kommer nog bli intressant!

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Har varit i kontakt med rådgivningen nu under kvällen och de har i sin tur ringt upp mig ett par gånger för att kolla hur läget är med Inez.. Dom är helt förbryllade över läkarens kommentar.. Hon skulle skicka något papper till mig som hon ville att jag skulle fylla i.. Det var tydligen ett papper som kan leda till att läkaren får en prick... Har iaf med rådgivningens hjälp fått en tid på hälsocentralen i morgon... Får hoppas för deras eget bästa att det inte är något speciellt fel på Inez för då du kommer det att brinna i knutarna =) Kramar

2009-01-26 @ 20:51:09
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Har varit i kontakt med rådgivningen nu under kvällen och de har i sin tur ringt upp mig ett par gånger för att kolla hur läget är med Inez.. Dom är helt förbryllade över läkarens kommentar.. Hon skulle skicka något papper till mig som hon ville att jag skulle fylla i.. Det var tydligen ett papper som kan leda till att läkaren får en prick... Har iaf med rådgivningens hjälp fått en tid på hälsocentralen i morgon... Får hoppas för deras eget bästa att det inte är något speciellt fel på Inez för då du kommer det att brinna i knutarna =) Kramar

2009-01-26 @ 20:53:34
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: erika

Vilken mysig kväll ni verkar haft! :)

2009-01-27 @ 14:30:22
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0