Åldern har ingen betydelse!

ALICE Svensson - Älskade Kusin! Du är då helt makalös..
Så fruktansvärt duktig... Pratar så bra och är så fin och sjunger som värsta Madonna!  Jag unnar henne detta så ofantligt mycket, för hon är Min Gullfis.. Hon och Betty! Dom är så goa båda två! Konstigt att två syskon får sådana talanger.. Liksom hallååå.. Varför fick inte Ewe och jag ngn talang tro!  Satt och kikade på gamla kort idag från att vi var små och Ojj så många roliga studer vi haft! Lekt affär i mormors skoaffär, picknick i kohagen, pulkaåkning i kalle Anka backen, Plockat vitsippor i skogen, diskat tills vi kissat på oss hos mormor! :-)

Idag Hyllades Alice på Torget, var många människor som pallrat sig ut i kylan för att dricka glögg, äta korv och lyssna på sång och tal! Väldigt trevlig eftermiddagskväll som avslutades med ett vackert fyrverkeri!

Har kommit på att EN av mina allra goaste vänner är över 70 år... Häftigt va... haha! Men hon betyder verkligen ngt för mig! Min kära gamla granne!

Firat Sigge har vi hunnit med också, Av oss fick han en stickad kofta och ett Pippi pussel!

Bad kort kommer här...







Till Lunch idag åt vi Tortilla Lasange med mkt grädde och grejs i *mm* och alla tallrikar var tomma och barnen vela ha mer! SÅ gott var det!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, det var ju för Antons skull också, inte bara alice...

2009-01-10 @ 21:14:37
Postat av: Amanda

Japp! :) har inte påstått något annat heller. MEN! Anton var inte där!

2009-01-10 @ 22:06:56
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: Anonym

men han spelade ju match... Man kan ju inte strunta i att spela match bara för att stå på ett "torg" i västa hålan...

2009-01-11 @ 12:45:48
Postat av: Bettan

Nu måste jag lägga mig i lite! Är väl klart att A ska vara stolt över sin kusin! Vem skulle inte det?!

Och nu var det ju synd att det krockade med Brynäsmatchen!

Och vad då "bara för att stå på ett "torg" i värsta hålan"?!

2009-01-11 @ 13:09:31
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Amanda

..Och vad stod det inte i tidningen idag:

Överskrift: "Alla ville hylla Alice" .. Såå var tog Anton vägen!



Aja slutpratat! Själv hyllade jag och vi andra båda två ;)

2009-01-11 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0