Stjärnor på Is - Jag har väl en finalplats?!

Hej på Er!

Åh Va Glad jag blir av alla Er läsare! Ni lyser upp min dag, så roligt om någon gillar det jag skriver och det man visar, även fast man tycker att man varken skriver eller gör något!

Idag har vi inte legat på latsidan heller efter att min jag vaknat upp ur den lilla "Vi föräldrar bubblan" :o) Vi gick som på rosa moln och tyckte det kändes lite konstigt att ha vår dotter på ett omslag!
Jag tog iaf bilen och åkte till Valbo - fick ett ryck om att Thea skulle få sig ett par Nya skridskor i rätt storlek! Och såg i tidningen i morse att det var värsta super Rea på just såna!

Men, väl i Valbo... Gissa vad jag sätter klorna i Först! JO ett par blommiga.. håll i er... Gummistövlar!! Jag blir galen på dessa gummistövlar, hur kan dom ha så otroligt stor dragningskraft!? Men.. Jag ställde snällt tillbaka dem och upprepade i huvet att tjejerna har mist 3 par Var!

Dock fick jag syn på Världens LYX ÅK! Nämligen ett par riktiga "Is prinsess skridskor" Jag tänkte- DOM SKA JAG HA!
Så nu är dom Mina! Visst är dom fina...


Dom är vita med silverglittrande inslag liksom!
Så nästa år kan jag nog till och med ställa upp i "Stjärnor på Is"  Vi i Hedesunda är ju grym på att bli kändisar ju!

Väl ute på isen var jag inte lika kaxig längre.. Thea Bytte ordet Isprinsessa till Bambi-Mamma *tack Thea*
det var sååå mycket svårare än jag trodde, och jag ska aldrig mer stå där och säga "åk då Thea.. de är bara att glida framåt och skjuta ifrån.."


Å Hej va det går!


Den där bocken där... det blev min bästa vän kan jag lova!

Jaa, barnen sover och jag funderar på att ta fram ngt mumsigt ur kylen! Tog en kvällspromenad på 45 minuter ute i mörkret och det är hemskt va söt suget sätter igång direkt efter!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag gillar din blogg jättemycket ska du veta!



Vilka FINA skridskor! :) Superfina var dom! Hur mycket kostade dom då? :) Du får satsa på stjärnor på is i dom tycker jag.



Ja visst blir man sugen på gotta när man varit ute och vandrat, eller tränat överhuvudtaget .. Muuuummmma på allt blir det !!

2009-02-09 @ 21:59:09
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygga grillor =) Jag är oxå riktigt godis sugen men nu har jag snart hållt mig borta från gotta en hel vecka =) Känner mig så duktig =) Tittade du på Familjen Annorlunda ikväll? Kramar

2009-02-09 @ 22:55:34
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygga grillor =) Jag är oxå riktigt godis sugen men nu har jag snart hållt mig borta från gotta en hel vecka =) Känner mig så duktig =) Tittade du på Familjen Annorlunda ikväll? Kramar

2009-02-09 @ 23:01:32
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygga grillor =) Jag är oxå riktigt godis sugen men nu har jag snart hållt mig borta från gotta en hel vecka =) Känner mig så duktig =) Tittade du på Familjen Annorlunda ikväll? Kramar

2009-02-09 @ 23:09:27
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: lina

dom där skridskorna var ju grymma , as läckra ju :D var tusan får man tag i sånna?

2009-02-10 @ 07:58:02
URL: http://linakallgren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Shit vilka snygga skridskor.

Vart har du köpt dom och hur mycket kostade dom?



Tack för godiset i lördags :)

2009-02-10 @ 09:06:52
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0