Slapp dag.... och barnvagnsköp med Cam!

Hej på kvällskvisten!

Sitter bänkad framför Antikrundan och försöker samla energi till en kvällspromenad...
Skulle behöva komma ut lite, men är så rätt för att bli sjuk igen.. Har ätit 2 pencillinkurer nu på mindre än en månad! SÅ jag tror jag blir kvar i soffan ändå ;)

Har varit en ganska Lugn dag.. Var ner på Kyrkis en sväng för att leka lite! Var ganska många där så det var Kul, Lydia var lika vild som alltid.. Stod på borden, sprang iväg med kex, klättra på stolar m.m. m.m.

Kikade på kort nyss också på Thea när hon var lika gammal som Lydia är nu :-) Här kommer ett kort..



Igår var jag med Camilla på ett ganska roligt uppdrag! :-) Hon frågade om jag ville följa med och köpa barnvagn och självklart ställer man upp!
 
Efter en lååååång bilresa efter många skogsvägar kom vi iaf fram till slut! Och affär blev det :)
Höll på att skratta ihjäl mig precis när vi skulle åka för hon höll på att krångla så länge med bältet och till slut kom det: "MEN FÖR I HELVETET ÄR JAG SÅ JÄKLA TJOCK SÅ JAG INTE ENS FÅR PÅ MIG BÄLTET" Haha! Ja börja tok skratta.. Är ju roligt att skratta när folk är tjock för att dom är Gravid alltså.. Då vågar man retas lite mer!!

Nej nu lär jag duscha! Återkommer..!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Olik? Jasså! Men sån skillnad det var och glasögon med rätt styrka!! Ojoj!

Ja, det dröjde en stund innan jag la ner benen helt. Men det blev ju varmt ganska fort ändå =) Och det var skönt att inte vli svettig för en gångs skull när jag sola :p

Jaha, är det Kyrkis fast de är lov! Va ju bra de =)

Sitter och väntar på sega datorn, lagrar alla kort hos Telia. Är "bara" ca 7 timmar kvar! Tror nog att den får tugga på inatt



Hörs å syns!

2009-02-19 @ 21:51:40
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Bettan

Jasså, det ska du!? =) Hehe. Nejdå, vi kommer nog båda dagarna.

Såg du varit med Camilla å köpt vagn. Blev det då?

2009-02-19 @ 22:09:06
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Hanna

Halloj =)Är det kyrkis på tisdag? Funderar på om vi ska komma ut o kolla in läget =) Hoppas allt är bra med er.. Kramar

2009-02-19 @ 22:18:49
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jaa förstår det isåfall! :)

Hihi ja än har jag inte fått jobbet, men jag hoppas hoppas hoppas sååå!



Jag gick Hotell&Restaurang jag. Känns inte så jättebra såhär i efterhand.. :P

2009-02-19 @ 22:21:58
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vad söt och liten Thea är på kortet! Hihi :)

2009-02-20 @ 08:30:10
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0