Skottat arslet av mig!!

Vilken Nyttig dag! Gjort massor och varit lite hurtig också, tack för det kusiner! :p

Började dagen med att tänka *blääää* och J*vla SNÖ!*
Åt en rejäl frukost med tjejerna och tog sen fram dammsugarn som så många andra mornar :) Lydia blev som vanligt livrädd då hon liknar dammsugaren med ett Monster!
MEN får man sitta i systers knä så är det heelt okej



Sen tog vi oss i kragen och klädde på oss iaf! UT OCH SKOTTA! Gick ganska bra för snön var inte så tung, men man blir ju helt slut i varje liten del av kroppen! Kom nog en del fula ord ur min mun just då vill jag lova....!

Efter lunchen åkte vi Pulka med Alice och Betty och moster :-) SÅ KUL! Lydia sov så hon var inte med, men Thea och jag åkte så snön yrde i ansiktet på oss!! Och efter många åk så fick vi upp en Rejäl bana.. Och tyngst kom längst ;) så gissa om jag hade en fördel där... :p




Thea körde fast ;) haha    Alice tar täten...             Hallå där nere...!!

Härlig dag full av aktiviteter! Vi var även till moster och fikade lite med jättegod kaka med grädde *farligt gott*
Sen gick jag och Alice & Betty och tränade i 45 minuter faktiskt, så vi var jääätteduktiga :-) Jag är ju världens latkorv  igentligen, men skönt när man väl orkar ta sig iväg!

Nu ska jag plocka lite i köket! Fick Älg grytbitar av syster yster så jag gjorde en gryta av de ikväll, Så gott med söndags gryta och gelé och grejer! Blir ju mycket mat så det räcker till lunchen dagen efter!

På Återseende!

För övrigt så missade jag början av Melodifestivalen igår, Thea och jag satt i godan ro och åt lite godis och så började hon må illa och Tok kräktes så då var det bara att börja sanera! (Obs! Hon är inte sjuk, utan hon kräks lite när som helst bara ändå!)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilken härlig dag ni haft ser det ut som! Har också skottat mycket, typ hela gården =) Skön träningsvärk i armarna.

Blev jättesugen på att sola när jag läte ditt reklaminlägg =) Är det fortfarande 5 kronor som gäller? Va verkligen längesen jag sola om jag säger så! Hihi.

Kanske syns på kyrkis?



Kram

2009-02-08 @ 18:05:22
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: sophie

Det är jätte mysigt att träna och därefter äta frukost på cafe kanel. något man verkligen längtar efter i veckorna :)

vad mysigt ni har det :)

Vart tränar ni någonstans?



2009-02-08 @ 20:13:29
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: matilda

ah mjo märkte det sen när jag börja kolla runt lite på din blogg ! och i headern ^^ är det inte jobbigt med två barn? :D

2009-02-08 @ 20:40:22
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Postat av: Jenna

Här är det också Beck som gäller! Och till det Daimglass ;) Så ikväll är Beck extra bra med andra ord ;) Haha

2009-02-08 @ 21:42:31
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Bettan

Aha, så modernt! Hihi =) Bra att man hänger med!?

Säljer du produkter från Solero?



Ha de'

2009-02-09 @ 07:25:36
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Bettan

Ok, kan ju vara skönt och ha lite solariekrämer. Här ska stekas! :p



Visst har jag funderat på operation, men plånboken tillåter det inte.. Så jag får nog fortsätta som jag gjort.

2009-02-09 @ 09:07:14
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0