Hur får man tråkiga garderober att bli vackra tro?!

Hej Hopp!

Kyrkis i förmiddags = Riktigt trevligt! Fast jag är inte riktigt på alerten.. Snorigt och hostigt här IGEN men nu är det helt enkel en vanlig förkylning, som man drabbas av rätt så ofta när man har små barn och speciellt om dessa går på dagis!

Jag och Thea har också hunnit med att storhandla faktiskt, jag måste SLUTA småhandla nu, det blir alldeles för dyrt.. Så nu ska jag försöka tokhandla EN gång i veckan ist.

Skulle vela ge mig ut på en promenad, men känner mig inte så motiverad när man är halvhängig och snorig!

NU är det Nedräkning till Melodifestivalen som gäller! såg på Ica att man kunde få ett kit med "glittersugrör (Eller va de var) och tatuering och nå läppglans eller va det var om man köpte TVÅ påsar chips haha! De lät ju riktigt festligt!

Nu ska jag gå upp och måla klart fönstret i Lydias rum! Det ska bli roligt, sitter och klurar på hur jag ska göra där inne med möbler och sånt.. Det JAG vill ha finns ju oftast inte.. Nu är största projektet om hur man får vanliga garderobsstommar att bli FINA?! Ngt tips? Eller måste jag riva ut allt och leta tills man blir nöjd tro....!


Efter gårdagens städning plockade jag in lite ris!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Var det många på kyrkis? Jag är lite täppt och lagomt hängig så vi struntade i det.

Menar du utsidan på grderoberna? Det går ju att tapetsera dörrarna, schabloner med fin text. Magnetfärg. Finns massor med trix, men det beror ju på vad du vill ha!

Ha de'

2009-02-03 @ 15:13:30
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Mirris

Härligt:)

ja tack så mycket.

Ja alltid sköt att motionera när det finns lust och ork;). Ska försöka ge mig ut på en springtur snart. Får se hur jag pallar den + att det är tok halt ute.

Kramis

2009-02-03 @ 16:47:07
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Postat av: Lina

sv; 150 kr fick jag ge för det, eller ja.. 186kr med frakt, så det var billigt tyckte jag.

De hade kostat 350kr nytt :)

2009-02-03 @ 16:58:12
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Inez utslag var borta i morse =) Men nu är de tillbaka igen =) Börjar fundera på om det är någon frukt hon inte tål som hon äter på dagis.. Kram

2009-02-03 @ 18:22:30
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Lister sa du? Beror ju på hur du vill ha. Ska det vara som speglar på dörrar?

Ja de brukar ju vara många på tisdagar =)

Ja det är Annika jag menar. Ska bli så skoj!

Krya på dig med!

2009-02-03 @ 21:41:46
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0