En tankeställare...! Barnuppfostran är svårt!

Hej!

Trevlig kväll och Mycket trevlig sällskap!
Känns som jag har stoppat i mig godsaker för en hel vecka nu, och en hel del räkor blev det också!

Till Mina Barn! Nu sover ni så sött i Era sängar och OM.. Om jag är stolta över Er! Ni är världens bästa tjejer!

 


Jag har lärt mej en del ikväll.. Jag ska försöka att inte tjata, och jag ska uppmuntra Er mer när ni gör ngt bra!

Det är svårt att vara förälder, det är svårt att vara en perfekt förälder.. Själv är jag en ganska nogrann människa, jag gillar att ha ordning och reda och vill helst vara så bra som möjligt och jag vill verkligen Lyckas med att uppfostra mina två barn! Jag vill att dom ska känna sig trygga i sig själva när dom blir stora! Att dom litar på mig och vågar prata med mig och får en bra självkänsla!

Jaa.. Aldrig blir man full lärd, men man gör så gott man kan!

Sov Gott! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!! Du skriver så sant och klokt!!!! :) Här är vi sjuka och krassliga tyvärr...Kommer jag se dig innan vi går i pension eller?!?! :) Snart har även jag en söt "Lydia-tidning" här hemma!! Ha det så bra!!! KRAMAR ps. Va roligt att du skrev Anna E på utmaningen, hi hi...Är ju Anna J sen ett bra tag tillbaka nu! :)

2009-02-11 @ 10:45:28
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vill bara säga att jag tycker du är såå duktig vännen!! Hoppas bara jag blir lika duktig som dig! :)

2009-02-11 @ 17:32:26
URL: http://camillahedesunda.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej vännen! Ville bara säga att jag tycker du är så duktig! Hoppas bara att jag också blir lika duktig som dig! :)

2009-02-11 @ 17:34:09
URL: http://camillahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0